link 1

Tuesday

Nora Danish Vs song Ji Hyo?? seiras gilerrr!!! sape lg cntik?

Tuesday,6/11/2013 | 9 note

Annyeong hihi 
Korang tngok Runing man x?? mesti tngok kn2 Korang Kenal song Ji hyo x?? Xkn X kenal
Pompuan pling Ganas  dalam runing Man tuh hihi...ganas memang ganas  tp cntik kn?
Korang Prasan x?? muka dia mcm Sape?? nora Danis laaa hehe
Sheda Memang tngok Mcm Seiras & dah Ramai gak Org ckp
Tp sejauh Mne seirasnyaaa?????? ek??

ha tngok nih.. bukti kukuh hehehe


nora danish Vs Song ji hyo

song ji hyo kembar nora danish

seiras gila kot.... hihi bg sheda due2 sme cntik la hehe nora dh jumpa sorang kembar dia huhu
due2 sheda suke haha... dh sah Nora Danish song ji hyo malaysia..untung laaaa... hik2

agak2 nora tngok runing man x??
bape bnyak x? rini cube kira lalala

9 comments:

  1. Haiahh lah... Bleh laaa.. Samalah jugakk.. Hohoo!! Hebatt2 betol kuasa Allah niekann.. :) Ok lah, bleh lah seiras sikit...

    ReplyDelete
  2. xsama pun hahaha suka ace ji ho lagi sbb ganas hahaha dan blur
    hidup angry bird

    ReplyDelete
  3. hihi senyuman diorang sme hihi ji ho memang ganas huhuhu

    ReplyDelete
  4. betul la... semalam baru tgk cite 2 kalimah... tgk muka nora danish mcm familiar je.. baru perasan muka dia mcm muka song ji hyo.... seiras kot... :)

    ReplyDelete
  5. Ada iras2 cket. Tapi, Mong ji ;ebih cantik kan ;)

    ReplyDelete
  6. a'aah ada iras2 sikit tambah2 time die snyum kan..ppepon dua2 chantekk.. ^_____^

    ReplyDelete
  7. Senyuman diorang seiras.. Dua2 pun cantik! ^__^

    ReplyDelete
  8. aah la..mai baru prasan...ada iras cuma ji hyo ni ganas ckit...hee

    ReplyDelete